Vrijdagavond op de Oudejaarsavond van onze vereniging werd de officiele receptie gehouden. Het werd een gezellige avond waarbij ereleden, leden van verdienste, loco-burgemeester Osman Suna, bondsvoorzitter Frank Paauw en andere KNVB-gasten en diverse vertegenwoordigers van allerlei clubs aanwezig waren.
Met de muzikale ondersteuning van het Knollenkoor, DJ Tobias Ripperda, Jeffrey Brons en Laagland werd het een prachtig feest.
Uiteraard werd door de KNVB de 100 jaar-vlag uitgereikt en waren er lovende woorden van de loco en de KNVB. De voorzitters Leo en Marien en erevoorzitter Ries blikten terug en keken ook vooruit.
Kortom: wijze woorden, mooie muziek, één en al gezelligheid.
Voor een fotoimressie klikt u hier.
Comments